Την Τετάρτη 13 Μαΐου 2026, στα πλαίσια των δράσεων τόσο της αξιολόγησης της σχολικής μονάδας με θέμα «Διαφορετικότητα & Συμπερίληψη» όσο και του μαθήματος των Δεξιοτήτων στον τομέα «Συμπερίληψη προς τα Άτομα με Αναπηρία (ΑμεΑ): Κοινωνική Ευαισθητοποίηση και Πολιτειότητα», το σχολείο μας με ιδιαίτερη χαρά και τιμή συμμετείχε στο 1ο Διασχολικό Πρωτάθλημα Bocce, το οποίο διοργανώθηκε από τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Καβάλας, το 6ο Γυμνάσιο Καβάλας και το Εργαστήριο Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (Ε.Ε.Ε.Ε.Κ.) Καβάλας, υπό την αιγίδα του Δήμου Καβάλας. 
Η διοργάνωση έλαβε μέρος στο γήπεδο ποδοσφαίρου του σταδίου “Αλεξάνδρα Δήμογλου” στην Καλαμίτσα και αποτέλεσε μια ξεχωριστή εμπειρία συνεργασίας, αθλητισμού και ουσιαστικής επικοινωνίας μεταξύ μαθητών και εκπαιδευτικών, αναδεικνύοντας τις αξίες της συμμετοχής και της αποδοχής.
Το bocce είναι ένα άθλημα που καλλιεργεί τη συγκέντρωση, τη συνεργασία και τον σεβασμό, ενώ παράλληλα δίνει τη δυνατότητα συμμετοχής σε όλους, ανεξαρτήτως δυνατοτήτων και εμπειριών. Ως άθλημα συμπερίληψης, ενισχύει την κοινωνικοποίηση, προάγει την ισότητα και δημιουργεί γέφυρες επικοινωνίας ανάμεσα στους μαθητές, συμβάλλοντας ουσιαστικά στη διαμόρφωση ενός σχολείου ανοιχτού, δημιουργικού και ανθρώπινου.
Η πρόσκληση και η συμμετοχή μας στη διοργάνωση μάς γέμισαν χαρά, ενθουσιασμό και όμορφα συναισθήματα. Ευχαριστούμε θερμά τους διοργανωτές για την εμπιστοσύνη, τη φιλοξενία και τη δυνατότητα που προσέφεραν στους μαθητές μας να βιώσουν αυτή τη μοναδική εμπειρία. Παράλληλα, εκφράζουμε τα ειλικρινή μας συγχαρητήρια για την άψογη οργάνωση και ευχόμαστε η συγκεκριμένη δράση να αποτελέσει την αρχή ενός θεσμού με συνέχεια και ακόμη μεγαλύτερη συμμετοχή τα επόμενα χρόνια!