Πληροφορίες

Άρθρα : 233
Σύνδεσμοι : 22
Εμφ. άρθρων : 87359
mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterToday29

• JUser::_load: Unable to load user with id: 112
ΟΙ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ 3ΗΜΕΡΗ ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ PDF E-mail
Τετάρτη, 17 Μάρτιος 2010 09:25

Στις 28 Νοεμβρίου 2009 η Γ΄ τάξη του 2ου Γυμνασίου Καβάλας ξεκίνησε το ταξίδι της με προορισμό την Αθήνα. Η διαδρομή μας υπήρξε εξαιρετικά ευχάριστη και συνοδεύτηκε με τραγούδι και παίξιμο κιθάρας! Το εκπαιδευτικό πρόγραμμά μας περιλάμβανε

• την παρακολούθηση της παράστασης «Το Στραβόξυλο» στο θέατρο Gloria. Οι ερμηνείες των ηθοποιών ήταν άψογες και χαράχτηκαν στη μνήμη μας.

• Έπειτα ακολούθησε μια βραδινή βόλτα στη Πλατεία Συντάγματος. Την επομένη επισκεφτήκαμε το Μουσείο της Ακρόπολης όπου μας δόθηκε η ευκαιρία να αντικρίσουμε από κοντά όλα αυτά που διδαχθήκαμε σε σχεση με την ιστορία του τόπου μας. Οι εγκαταστάσεις μας άφησαν άναυδους και τα έργα κατενθουσιασμένους.

• Στη συνέχεια περπατήσαμε τον όμορφο δρόμο της Πλάκας ενώ μέτα διασχήσαμε το Μοναστηράκι. Γραφικά μαγαζάκια και παραδοσιακές ταβέρνες μας τράβηξαν το ενδιαφέρον.

• Επόμενη στάση μας ήταν η Βουλή. Μας επιτράπηκε η είσοδος σε αυτόν τον ιστορικό κτήριο που αποτέλεσε παλαιότερα το ανάκτορο της Ελλάδας και σήμερα χρησιμοποιήτε ως χωρός συνεδρίασης της Βουλής. Ιδιαίτερη εντύπωση μας έκανε το μέγεθος του χώρου και τα γοητευτικά εκθέματα.

• Το απόγευμα επισκεφθήκαμε το Πλανητάριο όπου και παρακολουθήσαμε μια ενημερωτική μικρού μήκους ταινία σε σχέση με το διάστημα και τους πλανήτες. Ήταν η πρώτη φορά που παρακολουθήσαμε τετοιου είδους θέαμα και φυσικά εντυπωσιαστήκαμε!

• Η βραδιά μας συνεχίστηκε στο νυχτερινό κέντρο ? Το Ποντίκι?, όπου και δειπνήσαμε. Το φαγητό δεν υπήρξε αρκετά ικανοποιητικό όμως η μουσική υπόκρουση ήταν καταπληκτική. Ολά τα παιδιά χωρίς εξαιρέσεις χόρεψαν και διασκέδασαν με την καρδιά τους. Η μεγαλύτερη έκπληξη ωστόσο ήταν οι καθηγητές μας που δεν δίστασαν να χορέψουν μαζί μας!

• Η τελευταία μας επίσκεψη στην Αθήνα ήταν στην Ακρόπολη. Είδαμε όλα αυτά τα εκθέματα που αποτελούν μέρος της πολιτιστικής μας κληρονομίας. Φτάσαμε ως τον Παρθενώνα. Θαυμάσαμε το μεγαλείο του από κοντά αν και πραγματοποιούνταν έργα συντήρησης.

Έτσι λοιπόν η εκδρομή μας έφτασε στο τέλος της(δυστυχώς).Φύγαμε με τις καλύτερες εντυπώσεις και εμπειριές και το σίγουρο είναι ότι αυτή δεν θα είναι η τελευταία μας επίσκεψη στην Αθήνα!!!

Τελευταία Ενημέρωση στις Δευτέρα, 31 Ιανουάριος 2011 07:04

Ο/H χρήστης είναι μέλος από : Τετάρτη, 22 Νοέμβριος 2017.