Πληροφορίες

Μέλη : 16
Άρθρα : 234
Σύνδεσμοι : 22
Εμφ. άρθρων : 87824
mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterToday13
mod_vvisit_counterYesterday14
mod_vvisit_counterThis week13
mod_vvisit_counterLast week117
mod_vvisit_counterThis month368
mod_vvisit_counterLast month752
mod_vvisit_counterAll days39510

Online (20 minutes ago): 2
Your IP: 10.2.34.21
,
Today: Αυγ 20, 2017
Kavala_200708.JPG
News.gr
Ειδήσεις και Άμεση Ενημέρωση. Ειδήσεις τώρα, από την Οικονομία, Ελλάδα και τον Κόσμο. Ενημέρωση για Επιχειρήσεις, Τεχνολογία & Αυτοκίνητο.
Το 2ο Γυμνάσιο Καβάλας εν «καινοτόμω» δράσει PDF Εκτύπωση E-mail
Συντάχθηκε απο τον/την ΑΝΝΙΤΑ ΛΙΑΤΣΟΠΟΥΛΟΥ   
Παρασκευή, 09 Ιούνιος 2017 12:21

 

Το 2ο Γυμνάσιο Καβάλας υλοποίησε κατά το σχολικό έτος 2016-2017 σχέδιο ευρωπαϊκής ανάπτυξης με τίτλο «Benchmarking our school», στα πλαίσια  του Erasmus+, του νέου προγράμματος της Ευρωπαϊκής Ένωσης για την εκπαίδευση, την κατάρτιση, τη νεολαία και τον αθλητισμό για την περίοδο 2014-2020.

                                                          εικ1

Αφετηριακή δραστηριότητα του σχεδίου υπήρξε η επιμόρφωση τριών εκπαιδευτικών του σχολείου μας, της κ. Χαραλαμπίδου Ευριδίκης, της κ. Περικλέους Παρασκευής και της κ. Λιατσοπούλου Ανδριανής, σε θέματα εκπαιδευτικής καινοτομίας και μαθητοκεντρικών παιδαγωγικών πρακτικών σε σεμινάριο με τίτλο «Benchmarking Best Practices» στο Ελσίνκι της Φινλανδίας τον Οκτώβριο του 2017. Κατά τη διάρκεια της επιμόρφωσης οι εκπαιδευτικοί επισκεφθήκαν φινλανδικά σχολεία για να παρατηρήσουν εκ του σύνεγγυς τον τρόπο οργάνωσής τους και τις διδακτικές πρακτικές που εφαρμόζονται κατά τη διάρκεια των μαθημάτων. Επιμορφωθήκαν σε θέματα καινοτομίας και στη μέθοδο projectκαι εξοικειώθηκαν με τη βασική φιλοσοφία του φινλανδικού εκπαιδευτικού συστήματος καθώς και με τους στόχους και τις αρχές του αναμορφωμένου αναλυτικού προγράμματος που εφαρμόζεται από φέτος. Το Νοέμβριο του 2017 ενημερώθηκε για το σχέδιο η σχολική κοινότητα του 2ου Γυμνασίου και οργανώθηκε κύκλος συναντήσεων ενδοσχολικής επιμόρφωσης  για τους εκπαιδευτικούς του 2ου Γυμνασίου Καβάλας προκειμένου να διερευνηθεί ποιες καινοτόμες μέθοδοι και  πρακτικές θα μπορούσαν να εφαρμοστούν και στο δικό μας σχολείο.

Κατά το σχολικό έτος 2016-2017,  στα πλαίσια  του Σχεδίου, αναπτύχθηκαν δυο εκτενή σχέδια μαθήματος για την διδασκαλία ολόκληρου λογοτεχνικού έργου  στην Α΄ και Β΄ γυμνασίου  (θα τα βρείτε στο ιστολόγιο του προγράμματος http://bm2gymkav.blogspot.gr/). Υλοποιήθηκαν  για πρώτη φορά στο σχολείο με τη μέθοδο Project based learning δυο eTwinning έργα: «Αφηγούμαι την πόλη μου – Γνωρίζω τη δικιά σου», «The 21stcentuty from the students perspective». Οργανώθηκε εργαστήριο Δημιουργικής Γραφής στο οποίο μαθητές του σχολείου μας συνεργάστηκαν με μαθητές του 2ου Διαπολιτισμικού Γυμνασίου Ιωαννίνων για τη δημιουργία πρωτότυπων αφηγημάτων στα πλαίσια αφηγηματικής σκυταλοδρομίας. Υλοποιήθηκαν δυο ανοιχτές διαβαθμιακές μαθησιακές δράσεις σε συνεργασία με το 18ο νηπιαγωγείο Καβάλας με τίτλο «Παρουσιάζουμε  την  Ελένη του Ευριπίδη  σε παιδιά του νηπιαγωγείου» και «Το παιδί στην αρχαία Ελλάδα». Δημιουργήθηκαν ομαδοσυνεργατικά μια σειρά ψηφιακών αφηγήσεων, οι οποίες βρίσκονται αναρτημένες στην ιστοσελίδα του σχολείου. Σχεδιάστηκε και υποβλήθηκε για έγκριση πρόγραμμα Erasmus+ KA2 με τίτλο «Great Masterpieces of the European Literature». Τέλος Υλοποιήθηκε πολιτιστικό πρόγραμμα με τίτλο «Φωτογραφίζω την πόλη μου-Μαθαίνω την τοπική της ιστορία» βασισμένο σε καινοτόμο μεθοδολογία.

Με την ολοκλήρωση του Σχεδίου σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας των καινοτόμων δράσεων που εφαρμόστηκαν στο σχολείο από τους ίδιους τους μαθητές. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της αξιολόγησης , το 66% των μαθητών πιστεύει  ότι η δραστηριότητα  στην οποία συμμετείχε τους φάνηκε ενδιαφέρουσα και ελκυστική στη μεγαλύτερη διάρκεια της και ότι αποτέλεσε κίνητρο να εργαστεί δημιουργικά. Το 61%  πιστεύει ότι οι καινοτόμες δραστηριότητες τους βοήθησαν να επικοινωνούν συχνότερα με τους συμμαθητές τους. Το 84% των μαθητών θεωρεί ότι οι δραστηριότητες συνέβαλαν στο να αναπτύξει ικανότητες επικοινωνίας καθώς είχε την ευκαιρία να εκφράζει την άποψή του, ακούγοντας προσεκτικά την άποψη των άλλων και συμμετέχοντας σε μια οργανωμένη συζήτηση εστιασμένη σε ένα συγκεκριμένο θέμα. Το 68% των μαθητών που συμμετείχαν σε καινοτόμες  δραστηριότητες πιστεύουν ότι αυτές τους βοήθησαν να αναπτύξουν συναισθηματικές δεξιότητες (κατανόηση για τα συναισθήματα των άλλων, ετοιμότητα για νέες εμπειρίες, ανοχή στο αβέβαιο και το ασυνήθιστο, διάθεση να πειραματιστούν). Οι μαθητές τέλος, σε ποσοστό 72%, δηλώνουν ότι οι  δραστηριότητες τους βοήθησαν να αναπτύξουν ικανότητες συνεργασίας (προσφορά θετικής ανατροφοδότησης και εποικοδομητικής κριτικής, ενεργοποίηση πρωτοβουλιών, διαχείριση διαφωνιών και συγκρούσεων, διαχείριση του χρόνου και των πόρων).

Την επόμενη  σχολική χρονιά το σχολείο μας, ενισχύοντας το ευρωπαϊκό του  προφίλ στα πλαίσια ενός νέου Erasmus+ προγράμματος, θα διευρύνει περαιτέρω την καινοτόμο μεθοδολογία και θα επιδιώξει την ολιστική ανάπτυξη των μαθητών του δίνοντας έμφαση στην καλλιέργεια ποικίλων εγκάρσιων δεξιοτήτων, απαραίτητων  για τους πολίτες του 21ου αι.

Τελευταία Ενημέρωση στις Πέμπτη, 15 Ιούνιος 2017 04:16
 
Παρουσίαση βιβλίων PDF Εκτύπωση E-mail
Συντάχθηκε απο τον/την μαθητές του Β2   
Τετάρτη, 05 Απρίλιος 2017 07:07

1. Οι μαθητές του Β2 στο πλαίσιο του μαθήματος της λογοτεχνίας εργάστηκαν ομαδοσυνεργατικά και παρουσίασαν τα αγαπημένα τους βιβλία!!

Τελευταία Ενημέρωση στις Κυριακή, 30 Απρίλιος 2017 10:20
 
Εργασίες Δημιουργικής γραφής PDF Εκτύπωση E-mail
Συντάχθηκε απο τον/την Φραγκίδης,Τσαχιρίδου,Χρόνης,Παπαπαναγής   
Τετάρτη, 05 Απρίλιος 2017 06:27

 Οι μαθητές του Β3 στο πλαίσιο του μαθήματος της λογοτεχνίας διάβασαν ολόκληρο το μυθιστόρημα του Τζον Μπόιν Μείνε εκεί που είσαι και μετά Φύγε, ένα έργο που σύμφωνα με την Ελένη Σαραντίτη αποτελεί ένα βιβλίο εξαιρετικό, που εξαίρει την ανθρωπιά και αναδεικνύει τα αισθήματα ως αναγκαίους σηματωρούς σε περιόδους τρικυμίας.

Πρόκειται για ένα εφηβικό μυθιστόρημα που συζητάει τις ψυχολογικές προεκτάσεις του Α’ Παγκοσμίου Πολέμου στην αγγλική κοινωνία, για μια διερεύνηση της ηθικής, σωματικής και πνευματικής γενναιότητας, αλλά και του πόνου όπως γράφτηκε σε κριτική στην Daily Mail .
Όταν ολοκληρώθηκε η ανάγνωση του μυθιστορήματος οι μαθητές εργάστηκαν ομαδοσυνεργατικά και προχώρησαν σε δημιουργικές αναδιηγήσεις του κειμένου από την οπτική διαφορετικών ηρώων, αξιοποιώντας τεχνικές δημιουργικής γραφής και εργαλεία ψηφιακής αφήγησης. Η διδασκαλία θεμελιώθηκε θεωρητικά σε σχέδιο μαθήματος που αναπτύχθηκε κατά την υλοποίηση του ευρωπαϊκού σχεδίου ανάπτυξης του σχολείου μας με τίτλο Benchmarking Our School Erasmus+.

Δείτε την ιστορία της δικής μας ομάδας στον ακόλουθο σύνδεσμο:

https://www.mystorybook.com/books/384211

 

 

Book titled 'Η   Καλένα Γιάννατσεκ'Read this free book made on StoryJumper
Τελευταία Ενημέρωση στις Παρασκευή, 28 Απρίλιος 2017 07:52
 
Στη δίνη του πολέμου PDF Εκτύπωση E-mail
Συντάχθηκε απο τον/την Νιφόρος, Τσάμης, Ράικος, Μπατζής, Σταυροπούλου   
Τετάρτη, 05 Απρίλιος 2017 06:21
Τελευταία Ενημέρωση στις Παρασκευή, 07 Απρίλιος 2017 07:02
 
Παρουσίαση Βιβλίου απο την Ευγενία Τσιβελεκίδου PDF Εκτύπωση E-mail
Συντάχθηκε απο τον/την Apostolos Kefalos   
Τετάρτη, 22 Μάρτιος 2017 11:03

Το κάστρο του Κρόνιν

Από την μαθήτρια Ευγενία Τσιβελεκίδου:

Στιγμιότυπο από 2017 03 22 124139

Ο 24χρονος Άντριου Μάνσον ξεκινά να υπηρετήσει ως γιατρός στα ανθρακωρυχεία της Νότιας Ουαλίας γεμάτος πάθος επαναστατώντας ενάντια σ'ένα ιατρικό Σύστημα που τον συντρίβει αδιάκοπα με το πιο ισχυρό όπλο: το χρήμα και κοινωνική αναγνώριση. Από επιστήμονας και ιδεολόγος μετατρέπεται σε έμπορο του ιατρικού κυκλώματος, που πουλάει γιατροσόφια στις αριστοκράτισσες, ενώ αποξενώνεται από το πιο κοντινό του πρόσωπο, τη γυναίκα του η οποία προσπαθεί να τον συνεφέρει.

Άρτσιμπαλντ Τζόζεφ Κρόνιν

ttt

Γεννήθηκε στις 19 Ιουλίου του 1896 στο Κάρντρος του Ντανμπαρτονσάιρ. Σπούδασε στην Ακαδημία του Ντανμπάρτον και στο Πανεπιστήμιο της Γλασκώβης από όπου πήρε πτυχίο Ιατρικής. Αφού εργάστηκε σε διάφορα νοσοκομεία, το 1921 παντρεύτηκε την Άγκνες Μαίρη Γκίμπσον (επίσης γιατρό) άρχισε να ασκεί την Ιατρική σαν ελεύθερος επαγγελματίας στη Νότια Ουαλία. Αργότερα εγκαταστάθηκε στο Λονδίνο. Το 1930 ύστερα από κάποιο κλονισμό της υγείας του αποσύρθηκε για ανάρρωση σε ένα αγρόκτημα κοντά στο Ινβεραρέι. Εκεί μέσα σε τρεις μήνες έγγραψε το πρώτο του βιβλίο "Hatter's Castle". Το βιβλίο γνώρισε εκπληκτική επιτυχία, μεταφράστηκε σε πέντε γλώσσες και του έδωσε την ευκαιρία να εγκαταλείψει την Ιατρική και ν' αφοσιωθεί στην μυθιστοριογραφία. Μερικά από τα πιο γνωστά έργα του είναι τα: Το Κάστρο (1931), Τα αστέρια κοιτάζουν τη γη (1935), Το κάστρο (1937), Τα κλειδιά της βασιλείας (1941), Τα άγουρα χρόνια (1944), και Τα ώριμα χρόνια (1948). Πέθανε στις 6 Ιανουαρίου 1981 σε ηλικία 85 ετών.


Τελευταία Ενημέρωση στις Τετάρτη, 22 Μάρτιος 2017 19:19
 
« ΈναρξηΠροηγούμενο123456ΕπόμενοΤέλος »

Σελ. 1 από 6